Rabu, 2 Jun 2010

Be a Lovely Princess (Part 4)

PEMILIHAN BAJU

Dua tiga harini yuna agak stress disebabkan pemilihan baju untuk resepsi... my sista tak suka dengan pilihan baru yuna yang warna purple tu.. coz warna merah yang dipilih sebelum tu lebih menyerlah...Actualy, baju purple yuna tak berapa berkenan dengan design kain die...

Kelmarin yuna pun tengokla baju2 kat cawangan lain butik tu pulak.. tapi still satu pon tak berkenan.. ada je yang xok pada mata yuna. yuna pun ambik keputusan drastik untuk cari butik pengantin yang lain!! deposit RM300 tu burn je la nampaknya..

Entah macamana yuna jumpa satu butikni.. OMG!! baju die sume cantek2... rupanya butik ni agak selalu kuar majalah.. majalah terbaru die keluar, majalah wanita yang cover die Scha Al-Yahya..semua baju2 kat sini dijahit oleh Man Kajang.. Im so excited dengan sume baju2 kat sini...

Butikni takde pakej yang ditawarkan.. sebab mereka tak nak pengantin terikat dengan pakej2 tersebut. semua mengikut bajet pengantin tu sendiri... just cakap apa yang kite nak dan mereka akan bagi harga... harga die memang sangat2 berpatutan..

Yang paling best, design pelamin kite boleh bagi idea kite nak macamana.. mereka akan cuba buat seperti yang kite nak.. ^_^ i heart pelamin yang dihiasi Fresh Flower!! yang bestnya, butik ni tiada charge tambahan untuk pelamin dibawah kanopi... kebanyakkan butik yang yuna pergi akan charge RM 250-300 untuk pelamin bawah kanopi..

So arini, yuna membuat keputusan
DRASTIK untuk menukar Butik andaman kepada Dean Nilai Couture!! yuna kena cepat sebab pada tanggal 6/7 november, tinggal 2 je mak andam die.. lagi 5 dah di book.. arini yuna akan bayar deposit untuk book tarikh tu ^_^


Buat masa sekarang, yuna terpikat dengan baju warna silver grey kat butik ni. sebab yuna sangat suka gabungaN LACE & SONGKET!! Abg Dean cakap baju ni Nieyl pakai masa die kawin..

Tp abg dean ada suggest dress off white yang memang cantek!! menarik gak!!abg dean cakap bulan 7 n 8 ni ada banyak lagi baju baru yang yuna boleh pilih!! die ada suggest jgk,baju baru hijau nilam + gold.. die kata cantek n laen dari yang lain kaler die... huhuh baju tu kerabat N.9 nak pakai masa wedding die pertengahan bulan ni.. papepon kena bawak my sista masa pemilihan baju nanti lorh... Abg Dean cakap warna yang tgah "IN" sekarang, Putih, silver n.... (lupa lak apa)

huhu maaf butik andaman lama... pakej ditawarkan memang menarik.. cuma tak ada baju yang menarik perhatian kecuali pilihan yang pertama dulu.. (yang terpaksa ditukar sbb sama warna dengan kawan)


~~~ kembali bersemangat utnuk membuat persiapan kawin!!

^_^ so happy!!

1 comments:

..Qemar.. berkata...

aisey..mcm2 le kamu n fmly ni..hahaha sib bek le lm lg..so cmne ko cancel kan?x gtau diorg ke pe?uhu..

Catat Ulasan